LEGO-addicted

Als er iets is waar de jongens heel veel mee spelen dan is het naast Kapla wel LEGO.

LEGO is hier All-around-the-place, en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik daar niet om treur. Nee, integendeel en wij bouwen hier soms wel es lustig mee 😉

Toen ik een LEGO-stofje kon scoren op stoffenspektakel, kon mijn geluk en dat van de jongens dan ook niet op.

Voor de kleinste maakte ik deze Theo.

Zeg nu zelf – wie zou daar niet graag inkruipen 🙂

Deze keer maakte ik het met gesloten mouwboord. En het bevalt me heel erg.

Ik ben er zeker van dat hij er uren plezier in zal hebben.

Met al die felle kleurtjes maakt hij waarschijnlijk iedere dag goed 😉

Ik kan al niet wachten tot hij het een dezer aandoet 😉

Op naar een volgend projectje! En wat dat zal zijn?  Dat kan je misschien al raden na eerst deze te hebben gezien en nu deze leukerd… Want jawel, ook de oudste vraagt om een nieuw hemd.  Gelukkig weet ik daar wel raad mee en heb ik nog net geen te kort aan stof 🙂

Fijne start van de week,

img_2956

2 gedachtes over “LEGO-addicted

Geef een reactie

