Tussenseizoen-jas 2

Even was er een pieker-stress-moment deze middag.

De oudste gaat morgen met de fiets naar school en had nog geen tussenseizoen-jas. De Zomerjas was te fris – de winterversie nog te warm.

Gelukkig had ik hier de stof nog van stoffenspektakel, de fournituren en het patroon van de jas uit de B-trendy. Net zoals Deze.

Bij mijn vorige versie had ik eerst de rits en dan de boord gedaan. Niet zo’n goed idee en vooral veel gepruts nadien.

Nu echter eerst het ene en als laatste pas de rits gedaan.

Stukken beter en de afwerking is veel fijner vind ik zelf.

Mijn scoutsman zit al rustig in de zetel met zijn onesie aan.

Niet echt perfect voor een fotoshoot dus πŸ™‚

Gelukkig kon de kapstok zijn dienst bewijzen πŸ˜‰

Deze jongeman kan gezwind op de fiets morgen. Door weer en wind πŸ˜‰ want deze jas uit softshell houdt dat zeker tegen πŸ˜‰ en ik? Ik laat hem met een gerust hart vertrekken πŸ™‚

Om drie uur gestart en tegen zessen klaar. Best wel trots dus πŸ˜‰

En hoe langer ik naai, hoe tevredener ik wordt van mijn werk.

En hoe later de avond valt – hoe zotter het wordt want … zo wil papa Musketier tonen dat hij ook wel es iets wil πŸ˜‚.

Met een droge β€œje zocht toch nog een model?” Stond hij plots achter me :))

Nu even genieten nog van de zondagavond met de haaknaald in de hand πŸ˜‰

Fijne avond,

img_2956

2 gedachtes over “Tussenseizoen-jas 2

Geef een reactie

