Gsm-hoesje

Gsm’s op de werf – het is niet altijd een evidentie.

Zeker als je man ruwbouwaannemer is – een nieuwe smartphone mee moet nemen en nog geen deftige hoes heeft.

Vanavond kreeg ik dan ook de vraag van manlief of ik niet zo vriendelijk wou zijn er eentje te maken.

Het nodige materiaal had ik gelukkig nog liggen dat ik bestelde bij K-bas. En op basis van het patroon van Het knijpportemonneetje ging ik aan de slag.

Na de portemonnee en het knijpportemonneetje, nu dus ook het knijphoesje voor de smartphone.

Door de bolling lijkt hij niet zo recht op de foto, maar dat is hij wel šŸ™‚

Met iets meer zekerheid kan de nieuwe telefoon dan ook mee naar de werf (oef), want eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik toch wel wat koudwatervrees had als ie hem morgen zou meegenomen hebben zonder hoesje.

Een nieuwe aanwinst dus, en voor herhaling vatbaar šŸ˜‰

Fijne zondag en prettige start van de week

img_2956

Geef een reactie

