Droomdeken Wolplein

Toen ik een kleine drie weken geleden van de ladder viel, had ik het vooral lastig om alles af te geven – kinderen, huishouden, klusjes – maar ook naaien en haken.

Plat liggen was de enige boodschap en geheel plat probeerde ik te haken, maar dat lukte de eerste week hoegenaamd niet.

Na een week begon het me zo te verleren, dat ik echt iets om handen wou hebben.
Ik haalde mijn zak van wolplein uit met de droomdeken. Het is een 12 weken lange reeks van verschillende steken en op het eind heb je een mooie deken (en ook heel wat bollen minder)

Ik rustte en haakte op alle mogelijke plaatsen al liggend (in de auto op weg naar de reis die we met goedkeuring van de arts toch deden) op mijn terras, op de zetel, bed, …. nog nooit ging een patroon en project zo veel naast me mee.

Uiteindelijk deed ik nog geen twee weken over de 12 weken van wolplein.
(Het gratis patroon vind je trouwens Hier)

Ik weet nu niet precies of de arts de twaalf weken van het haakproject voldoende als rust zal achten, maar 1 ding is zeker – het verplichtte me mee te rusten en ik heb nog nooit zo snel een deken afgehad

En eerlijk ? Op dergelijke manier is haken echt therapie!

img_3844

Zeer blij met het resultaat, maar eerlijk is eerlijk… ik voorlopig geen dekens meer…

Fijne woensdag,
img_2956

4 gedachtes over “Droomdeken Wolplein

Geef een reactie

