Deken vol liefde…

Eindelijk is ze af… er staken ettelijke uurtje haakwerk in deze deken … en wat ben ik blij met deze hartjesdeken van Scheepjes.

Ik gebruikte bijna drie volle pakketten om een mooi ruim eenpersoonsdeken te maken.

En nu de kinderen van huis zijn, we noodgedwongen boven leven omdat de vloer beneden wordt herdaan, mijn naaimachine even op een moeilijk plekjes staat en mijn overlock binnen is bij Mertens, had ik reden genoeg om deze af te werken.

Nagenietend van het zicht in de tuin (als een echte Pippi Langkous via de ladder naar beneden geklommen 😉 ) en mijn deken, kijk ik er naar en zie dat het goed is.

De boord maakte ik met allemaal stokjes en ze dient nog opgespannen te worden, maar dit werkje is voor op het moment dat ik terug aan mijn eucalan kan 😉

Maar is het niet heerlijk om hem zo te zien liggen? Nog net niet ingepalmd door een van de zonen…


De som is duizelingwekkend… 1170 hartjes haakte ik… 3 keer een serie van 15 hartjes rijen… 45 rijen hartjes … een rijenrand … 2000 steken voor de zijkanten en als ik alles bijeentel wel 48.643!!!!! Steken…

Een echte hartjesdeken! Die liefde genoeg verdeeld over het hele gezin! Om lekker dicht bijeen te zitten op koele zomeravonden of in de winter voor de haard 😉


Op naar een volgende project dat afgewerkt moet worden… al zal dat eventjes geen deken zijn 😉

Geniet van de zon!

Ma’am musketier

2 gedachtes over “Deken vol liefde…

Geef een reactie

