Ola! Mi Amigos

3 juli, de vakantie is begonnen.

Dat betekent hier vaak dat de kinderen zich a volonte kunnen uitleven, en naast het werk, ik in de namiddag tijd voor hen en/of mezelf maak.

Eerder deze week had ik deze nog gemaakt, maar nog niet gepost,… een nieuwe zonen 09 – Billie, maar deze keer met ronde hals en boordstof.


Nu kan je het wel raden… dat ik vanmiddag de tijd nam om de Jorn van Band en Lint onder handen nam voor onze kleinste musketier.

Ik vind het niet altijd een evidentie een mooi, simpel, leuk shortje te vinden voor de jongens.

De zonen 09 Pim vind ik super, maar soms heb ik minder tijd en zoek ik een snel-snel projectje… Zo ook deze dus! een echte aanrader als er een nieuwe broek moet gemaakt worden.

Want zeg nu zelf… Is het geen doetje zo? En het fotomodel wou even mee, vanuit zijn siësta 😉

img_3625img_3628

Ik had nog een overschotje stof van Eva Mouton – gekocht bij Bambiblauw.  Perfect voor dit shortje.

Als het zo’n zonnige gemoed-vakantie wordt als nu het geval is! Dan kan ik alleen maar genieten 😉

img_2956

4 gedachtes over “Ola! Mi Amigos

  1. Pingback: Eskimo – ijsbeer – Ma'am Musketier

  2. Pingback: Zomer-looks – Ma'am Musketier

Geef een reactie

