Chinese dame

Na de Mexicaan van vorige keer in Amigurumi Around the World van Echtstudio.  Is nu ook mijn Chinese dame klaar.  Pas op… het is een echte dame… met alle capsones en allures.  Ze heeft het momenteel nogal hoog op met haar sierlijke tuin.

Ze heeft de weg nog niet echt gevonden naar Mexico, ook al heeft ze een briefje ontvangen van Jorge, de Mexicaan.  Ik denk dat ze nog wil wachten om zich te koppelen tot ze weet wie er nog allemaal komt 😉

Het patroon van de Chinese dame is van de hand van Annemarie Arts van haakidee.  Een echt leuke site met leuke patroontjes, waar ik al het een en ander van maakte.

Het volgende patroon is deze morgen gelanceerd … ik kijk er alvast naar uit… en met dit weer vind ik zeker wel een gaatje (;) ) want het is er eentje van Dendennis… Een echte topper als je het mij vraagt.  Voor mij is Dendennis gelijk aan knotsgekke patronen, een echte must voor Amigurumi-hakers…

Vlug aan de slag dus maar 🙂

Wil je ook graag mee doen aan de Around The World van Echtstudio.  Dan kan je de patroontjes gratis vinden, als je je aanmeldt op FB op de groep ‘amigurumidag echtstudio’ of op de site van Echtstudio zelf.

Veel plezier alvast, mocht je er aan beginnen!

Tot de volgende,

maam-musketier-naam

Een gedachte over “Chinese dame

  1. Pingback: Eskimo – ijsbeer – Ma'am Musketier

Geef een reactie

