Bijna Vakantietijd

Het is al een tijdje geleden dat ik nog een blogje plaatste, maar stilzitten heb ik absoluut niet…

Ik heb ondertussen mijn stukjes voor deze maand van Let’s Stick this together klaar… Deze mag echter maar gepost worden op 3 juli, dus nog even geduld zou ik zo zeggen 😉

Ondertussen ook wat tussendoortjes genaaid… maar aangezien het zomerweer, vonden de jongens het geen tijd voor een fotoschoot… Maar ik doe het dit weekend zeker eens (uit de zwemvijver halen en toch eens poseren… want ze zijn zo leuk 😉 (de jongens natuurlijk, en off course het genaaide element 😉 )

En last but not least is het bijna vakantie tijd…

Tijd dus ook om na te denken wat de juffen en meesters mee verblijd kunnen worden.  Elk jaar opnieuw hou ik me er toch wel aan iets ‘zelf gemaakt’ te maken – iets van mij en/of iets van de jongens’.  Gewoon omdat het kan,  niet omdat het moet.

Ik vind het gewoon een vorm van appreciatie, waarbij je hen toch wel in de bloemetjes zet, want leerkrachten zijn de laatste tijd niet enkel ‘leerkrachten’ in de pure vorm van het woord maar ook manusje van alles in het oplossen van conflicten buiten de klas, het opvolgen van ieder kind, die uniek is in zijn zijn.
Ik onderschat de job dus echt niet 😉

Dit jaar zijn er 2 juffen en 2 meesters te complimenteren.  De juf van Lukas, onze middelste , de logo-juf van Johannes, de oudste en dan de meesters van onze kleine grote uk, Eliot en van onze oudste, Johannes.

Het moet gezegd zijn… ik heb er wat nachtjes over gedaan om na te denken waarmee ik over de brug kon komen 😉 maar gisteren toch naarstig begonnen … en de juffen zijn klaar :))

Ik moet echter wachten om ze volledig te tonen, want ik weet dat er een aantal personen uit school mijn blogje volgen… dus even … een sneakpeek :))) Kwestie van de spanning wat hoog te houden…

Wat het geworden is … dat zie je binnenkort.

Nu nog de meesters, maar dat komt wel snor 😉

Want ook hier … ben ik al begonnen… Patroon is geknipt, de flock ligt al klaar… Nu nog naaien.


 

 

Geniet van de zon,

img_2956

 

2 gedachtes over “Bijna Vakantietijd

  1. Pingback: Meesters Aan de Top! – Ma'am Musketier

  2. Pingback: Juffen in de bloemetjes – Ma'am Musketier

Geef een reactie

