Roman Tunic

Een weekje of zo geleden zag ik op de website van Naaisgerief, een prachtig eenvoudig patroontje staan.

Ik was op slag verliefd! Ik ben onmiddellijk aan de slag gegaan met een jeansstof van LMV. (Die ik eigenlijk bestelde voor een ander projectje) 

Loop er nu al een tweetal dagen mee rond en wauw die zit zo goed, dat ik nog geen tijd had om een foto te trekken 🤣🤣

Gisteren was ik op zoektocht voor mijn projectje van let’s stick together. Ik kwam terecht bij de site Stof op zolder. Een walhalla me dunkt. Ik vond de perfecte stof voor mijn projectje en ook een andere.

Het mag gezegd zijn: stof op zolder… gisterenmiddag besteld, vandaag toegekomen. Goede hulp per mail gekregen … en … een super leuke verrassing bij mijn pakket! 😍😍😍. Een must voor volgende aankopen 🙃🙂.

Toen ik deze stof vanLotte Martens zag was ik op slag verkocht.

Deze morgen toegekomen, vandaag al een WIP (work in progress) … ik kan echt niet wachten op het eindresultaat!!!


Fijne start van het weekend,

Ma’am Musketier

Geef een reactie

