Ordenen patronen

First things first…

Even geen naai-actie maar een opruimactie, want soms zie je door het bos de bomen niet meer.

Binnen een grote maand krijgt het hele huis, inclusief hobbykamer een nieuw kleurtje. Tijd dus voor dat ordenen voor het allemaal de dozen ingaat.

Ik had al mijn patronen met handleidingen in een grote doos zitten, maar blijkbaar zorgde dit voor nog mee chaos dan ik verwachtte.

Dus deze keer de koe bij de hoorns gevat.

Ik nam per patroon 5 mapjes: eentje voor de handleiding, en eentje voor de uitgeknipte patronen van elke maat die ik al had (de 3 musketiers en manlief). Ik schreef er de naam op, want de kinderen groeien en zo kunnen de mapjes evolueren.

De mapjes komen van Bruneau. Deze had ik liggen en vind ik super handig aangezien de binnenflap aan de achterflap vastzit en zo de documenten niet uit de map kunnen vliegen πŸ˜‰


Nadat ik ze allemaal geschreven heb, gaan ze in een opbergvak die rechtopstaat. Met een index er op.

Nog veel werk dus, maar met het nodige geduld en de deadline voor ogen, moet dat lukken.

Nu ben ik ook al aan het kijken welke inrichting ik wil voor de hobbykamer, want dat blijkt niet zo gemakkelijk. 

Hebben jullie ideeΓ«n of tips, laat ze dan gerust achter, want ik vind dit echt niet makkelijk. 

Hoe het wordt en wat ik zal gebruiken…kunnen jullie later nog volgen, maar alle tips zijn meer dan welkom!

Fijne avond,

Ma’am Musketier

4 gedachtes over “Ordenen patronen

    1. Graag gedaan πŸ˜‰ ondertussen zijn de meeste patronen reeds geschreven en geklasseerd… Oef… Mijn hoofd is al een beetje lichter πŸ˜‰
      Als je ideeΓ«n hebt om de ruimte in te richten… Shoot gerust, want daar ben ik nu volop mee bezig πŸ˜‰

      Like

Geef een reactie

