Amigurumi around the world

Deze week ging de amigurumi-periode van echtstudio in gang. De patronen vind je gratis op de fb-groep amigurumi-dag echtstudio en echtstudio blog.

Nadat er een beetje tijd over het te ontvangen pakketje was, was ik “zo wauw blij met de kleurtjes! Zeg nu zelf… prachtig toch?

Ik kon gisteren beginnen aan mijn eerste patroon: mijn Mexicaantje. – een patroon van Marieke Dissel. Het is een patroon waar iedereen mee aan de slag kan – jong of oud, ervaren of beginner iedereen kan het 😉

Hola, soy Jorge!

Als Mexicaan hou ik van de zon en felle kleuren.

Van tijd tot tijd hou ik een siësta…

Ik ben er helemaal klaar voor om binnen een grote week mijn volgende vriend(in) te ontdekken.

Welke zou dat zijn? Ik ben zelf al reuzebenieuwd… en de bolletjes liggen ondertussen gezellig samen te wachten.

Prettig weekend,

Ma’am Musketier

Geef een reactie

