Voetbal-gekte – Zonen09 Billie blijft scoren –

 

Wat is er leuker dan ’s morgens opstaan en een van je  zonen met een stralende glimlach zijn kleren zien aandoen.

Zomaar zonder gemor, zonder trekken en sleuren, zonder jammeren?  Zomaar… omdat hij superblij is dat er iets nieuws klaar ligt…

.

Zo’n morgen was het deze morgen.  Toen de middelste opstond, was hij in de wolken.  Ik had gisteren een bestelling ontvangen van Band en lint, waar deze stof bij zat.

Toen ik het pakketje opendeed, was ik zelf al heel blij met de kwaliteit van het stofje.

Toen ik aan de Billie van zonen 09 begon, had ik echter al snel zelf het gevoel dat het meer wat op een pyjama leek en te flashy zou zijn om mee naar school te gaan.

Ik had er toen dus eigenlijk al het idee voor, om er een short bij te maken zodat hij hem als pyjama kon aandoen.

Tot deze morgen dus…  Lukas naar beneden kwam en met een straal in de ogen, maar toch wat afwachtende houding vroeg: “ik mag hem zeker niet aan doen, voor op school, want anders zal ie zo snel vuil worden?”

Toen ik hem vertelde dat hij dat wel mocht, was hij in de wolken.

Zeg nu zelf…  wat wil je als moeder nog meer dan een glimlachende zoon naar school…

maam-musketier-naam

 

 

3 gedachtes over “Voetbal-gekte – Zonen09 Billie blijft scoren –

  1. Pingback: Meesters Aan de Top! – Ma'am Musketier

Geef een reactie

