Opruim-morgen

Ochendstond heeft goud in de mond.

Voor de zon te fel begint te schijnen, toch even tijd gemaakt voor de haaknaalden-zoektocht en opruimactie 😉

In het verleden leerde ik Kirsten Van Nimwegen kennen via de facebookgroep “haken in stijl”. Er kwam een eerste bestelling van haakzak en naalden-etui.

Toen ik deze bestelde was het een leuke verrassing in de brievenbus en ging ik meteen aan de slag om al mijn tunische haaknaalden er in te stoppen…

Daarna had ik uiteraard het probleem dat mijn gewone (pas op: ze luisteren mee en beginnen al te grommen – wij zijn niet gewoon) haaknaalden dat zij ook zo’n leuke etui wilden.

Zo gezegd, zo gedaan en vooraleer de breinaalden begonnen te jammeren dat ze ook zoiets wilden, dan toch maar ook de breinaaldenzak besteld.

Door de vriendelijke, vlotte en snelle conversaties met Kirsten, is er helemaal mijn ding van gemaakt! (want wat is er leuker als je eigen label-naam er op staat)

Super blij ben ik er mee!!!! Mooi afgewerkt, echt een plaatje… Als je op mijn vorige post erover leest, zie je ook de binnenkant van de haaknaalden-etuis 😉

En het mag gezegd zijn! Kirsten je bent top! Toen ik nogal lang moest wachten, stuurde ik Kirsten een berichtje met de vraag wanneer het pakketje zou toekomen ( ik was wellicht te nieuwsgierig/ongeduldig). Tot onze verbazing was deze al opgestuurd maar is deze nooit toegekomen.

Kan gebeuren natuurlijk en een beetje een domper maar de vriendelijke Kirsten maakte ze opnieuw en ze werden met warme handen onthaald :))

Wel Kirsten, de manier waarop je het oploste: klasse! Zo zouden veel ondernemers een voorbeeld mogen nemen aan je!

En top of the bill: ik kreeg er nog een leuke sleutelhanger bij én de drie musketiers genaaid (wat ik daarmee ga doen, weet ik nog niet precies maar er begint iets te borrelen)

Ondertussen zijn ze hier allemaal happy 😉

Hopelijk willen ze er nog uit om te haken 😉

Ook siets van Siets aan de haak heeft haar eigen tas ondertussen. Met felle zonnige kleurtjes… helemaal top!

Wil je ook zo’n toffe tas/etui? Dan kan je best via de facebookgroep ‘haken in stijl’

of Kirsten van Nimwegen zelf een pb’tje sturen voor info.

Je zal er geen spijt van hebben!
fijne zonnige dag,

maam-musketier-naam

2 gedachtes over “Opruim-morgen

Geef een reactie

