Jurkjes genaaid

De patroontjes lagen al een eindje klaar en ook de stof.

Deze week dan toch aan de slag gegaan.

In het verleden had ik een verkeerd stofje gekocht van Bambiblauw. Ik moet toegeven… ik dacht dat het tricot was wat ik kon gebruiken voor de jongens. Maar te snel gelezen dus 😉

Uiteindelijk zocht ik het net af en vond ik een gratis patroon van een jurkje op De dromenfabriek

Het petekindje van mijn man en haar zusje waren de uitverkorenen.

En vandaag afgewerkt en super blij met het resultaat 😉


Wat denken jullie? Voor een eerste keer mag het er best wel zijn toch 😉

Fijn weekend

Ma’am Musketier

Geef een reactie

