Het hoeft niet altijd groots te zijn…

 

Eerst en vooral… nee hoor, we hebben niets te vertellen … we zijn dolgelukkig met onze 3 musketiers 😂.

Gisteravond was er opnieuw zwemclub-tijd voor de kinderen en de haakprojectjes waar ik nu mee bezig ben waren nu eenmaal te groot om mee te nemen 😊.

Dit projectje lag al een eindje klaar (Samen met een vriendje die ik misschien vanavond maak 😉 )

Ideaal om mee te nemen en perfect om in mijn doos te steken voor het geval de baby-boom terug opsteekt 😉

Patroon: Snuf Konijn
Gekocht bij: Woll of Fame

 

Meer moet dat niet zijn, toch ? Zo’n lief konijntje zal zeker een vriendje krijgen en in grijpgrage handjes van een ukkepuk…

Mijn konijn zit te snuffelen.
Ik wil het graag knuffelen.

Hij knabbelt aan het hooi.
Ik vind hem mooi.

Spierwit is zijn vacht.
Ik aai hem zacht.

Zijn neus wipt op en neer.
‘K vind het grappig, telkens weer.

Ik houd zoveel van mijn konijn!
Zonder hem …
Zou ik veel verdrietiger zijn.

Fijne Woensdagmiddag,
img_2956
2 gedachtes over “Het hoeft niet altijd groots te zijn…

Geef een reactie

