Theo 2.0 – Zonen 09

Gisteravond kwam onze oudste zoon met de vraag om een nieuw hemd voor de start van de school na de paasvakantie.

Zo gezegd, zo gedaan… Hij was helemaal in zijn nopjes met zijn wereld-stof.

Het stikken verliep vlot… Ik reisde door alle landen heen.  Een unieke ervaring, dat kan je wel zeggen.

Toen ik klaar was, lag hij al te slapen, maar zijn blije gezicht deze morgen, en een korte pas-sessie deden alle zorgen verdwijnen.

Hij zit als gegoten 🙂

Door zijn bredere borstkas, door het zwemmen, na ik een grotere maat dan voorzien en niet de ‘smalle’ maar standaard versie. Hierdoor moest ik ze wel wat inkorten beneden.

17904419_10210444629806649_7508195469502471756_n.jpg

Het mooi fitten van de kraag blijft nog altijd een aandachtspunt, dus bij de volgende zoek ik daar de juiste manier voor (volgens mij maak ik het te moeilijk 🙂 )

Hij is echter met blij gemoed vertrokken naar school, … ik hoop nu alleen dat hij niet te veel wegdroomt in de klas van zijn verre oorden 🙂

Het is echter wel een mega-stofje al zeg ik het zelf 🙂

Uiteraard vraagt de middelste zoon, zijn hemd nu ook (en ook de papa begint reikhalzend uit te kijken naar een exemplaar voor hem 🙂 ) – werk genoeg dus…

Patroon: zonen 09
Stof: stoffen van leuven

 

Tot de volgende,

img_2956

 

 

4 gedachtes over “Theo 2.0 – Zonen 09

  1. Pingback: Theo 4.0 – zonen 09 – Ma'am musketier

  2. Pingback: Voetbal-mama – Ma'am Musketier

Geef een reactie

