Theo 1.0 – zonen 09

Toen ik eerder deze week naar Stoffen van Leuven ging kon ik deze stof moeilijk laten liggen.

Als je in de bouw werkt is zo’n stof meer dan welkom šŸ˜‰ de stof was eigenlijk bedoeld voor onze middelste zoon, maar eenmaal thuis wou hij niet. De jongste daarentegen was in de wolken.

Een hemd voor mijn mannen was een must en eerlijk… ik had wat schrik….

Gisteravond begonnen en vandaag klaar… vest wel fier.

De patronen van Zonen 09 zijn zo duidelijk uitgelegd dat je er meteen mee aan de slag kan. De opties van paspel en neepje in de rug ook maar van eerste keer geprobeerd, want eens je bezig bent, kan je t maar van eerste keer goed doen šŸ˜‰

Het smaakt alvast naar meer. 

Een dingetje is wel altijd super belangrijk bij zonen 09. Zelf vind ik namelijk dat de maten nogal klein uitvallen. Gelukkig wist ik dat al van een vorig projectje.

Kamsnaps waren hier ook van doen. Gelukkig is er een blogster die hier een heel duidelijk foto-uitleg over heeft gemaakt: Lana lotta.

De zoon is in de wolken en de andere… tja je raadt het al… vragen wanneer hun hemd eraan komt šŸ˜‰ 


Fijne zondag,

Ma’am Musketier

Een gedachte over “Theo 1.0 – zonen 09

  1. Pingback: Theo 4.0 – zonen 09 – Ma'am musketier

Geef een reactie

