Lewis Coat compagnie M versie 3.0

Eergisteren ging ik samen met een vriendin neuzen bij Stoffen van Leuven. Een must voor iedere naai-fanaat. Chique stoffen, leuke katoentjes, carnavalstoffen bij de vleet.

Ik had eerst het idee met ribfluweel te werken, maar toen zag ik de idem stof van Johannes en Lukas maar dan een andere tint. Die kon ik niet laten liggen. Na de Lewis coat Compagnie M – versie 2.0 en mijn eerste versie, nu dus ook de mini-versie.  Nu ja … Mini… een 128 is niet zo mini meer 🙂

Uiteindelijk hebben ze nu allen dezelfde soort jas met ander dessin.
Het leuke aan het patroon van Compagnie M is dat hij voor mijn breedgeschouderde zwemmers allemaal past.  De maten zijn gewoon perfect!

De binnenkant hier zijn olifantjes omdat hij daar zo zot van is.

De mouwen hebben groene boordstof, maar omdat hij nu nog iets te groot is, zijn de mouwen omgedraaid.

“De mooiste jas uit mijn leven!” Riep Eliot uit. Wat een mooier compliment kan je als mama krijgen 😉


Patroon: Lewis coat – compagnie M
stof: stoffen van Leuven

Op naar iets nieuws en wat ben ik blij dat ze na de paasvakantie allemaal met een mooie jas de schoolpoort terug kunnen binnenstappen.

Het fotomodel lag al in bed 😉 maar he’s happy, dus ik ook ;))

Fijne donderdag,

img_2956

2 gedachtes over “Lewis Coat compagnie M versie 3.0

Geef een reactie

