Tussendoortje – Knijpportemonnee

Waarvoor dienen middagpauzes?

Juist, om die creatieve drift die al de hele morgen ligt te draaien en woelen in je hoofd even de vrije loop te laten!

Deze middag was dan ook de perfecte middag om mijn tweede ‘kurkleren’ ideetje te realiseren.  Nu ja, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het uiteraard niet ‘MIJN’ tweede projectje is in zijnde: ik heb het uitgevonden, maar wel in de zin van … het tweede kurkprojectje dat onder ‘mijn’ naaimachine komt te liggen.

Het pakketje bestelde ik opnieuw bij K Bas.  Je kan er bijna je klok op zetten.  Gisteren besteld, vandaag toegekomen… En die kleine attentie (een cuberdon) deed me al spontaan glimlachen 🙂

Je kan het pakketje van dit knijpportemonneetje in zijn geheel kopen bij K Bas, en het patroontje vind je op de de site van Sisko by mieke.

Een echte leukerd… Ik zit er nu al aan te denken, om er een aantal te maken… Geen verloren munten meer her en der, maar mooi in dit portemonneetje.

En dit is mijn resultaat:

geldbuidel

Geen enveloppen meer mee naar school voor de centjes die ze soms moeten meenemen (omdat ik… geen portemonneetje heb voor die stoere binken van me), maar een stoer knijpportemonneetje.

Het gebruik van kurkleer is makkelijker dan ik dacht en ik durf meer en meer door te stikken (iets wat de rechtlijnigheid ten goede komt)

Zijn ze nu geen mooi paar samen?

thumbnail_image1

Nu terug snel aan het werk, maar ik ben tevreden van mijn creatieve middagpauze…

Tot de volgende,

maam-musketier-naam

 

Een gedachte over “Tussendoortje – Knijpportemonnee

  1. Pingback: Gsm-hoesje – Ma'am Musketier

Geef een reactie

