Rozy portemonee genaaid

Toen ik leerde naaien wilde ik vooral eens met kurkleer werken.  Ik googelde hiervoor eens voor, vorige week.  En toen vond ik een toffe site, waar allerlei materialen te koop zijn voor het maken van tassen.

Een echte aanrader! K-Bas is een bedrijf in België waar je alle benodigdheden vindt, alsook leuke patroontjes.

Ik bestelde vorige week vrijdag en maandag zat er reeds iets in de bus… Jammer genoeg, blijkbaar het verkeerde (kan gebeuren), maar na een vriendelijk telefoontje, zat de volgende dag het juiste in de brievenbus.

Ik wou onmiddellijk beginnen aan het project… een portefeuille van serial bagmakers.  Ik moet eerlijk toegeven… Het was eerst wat een gepruts, ik twijfelde of het goed zou komen, maar gelukkig krijg je bij het patroon ook een link waarop alles mooi wordt uitgelegd.

rozy

Mijn eerste ervaring met kurkleer vind ik toch wel geslaagd.  Ook het slotje vind ik zo mooi. Jip… ik heb een zwak voor mooie slotjes 🙂

Mijn volgende kurkleren projectje zit reeds in mijn hoofd: de Wallet Project 17 van Compagnie M.

Benieuwd wat dat gaat worden.  Met het mooie weer in het vooruitzicht ook nog wat andere projectjes in gedachten 🙂

Maar dit was zeker en vast eentje voor herhaling vatbaar 🙂

maam-musketier-naam

6 gedachtes over “Rozy portemonee genaaid

  1. Pingback: En we gaan door… – Ma'am musketier

  2. Pingback: Wallet Project #17 en Billie kort – Ma'am musketier

  3. Pingback: Rozy Wallet 3.0 – Ma'am musketier

  4. Pingback: Gsm-hoesje – Ma'am Musketier

Geef een reactie

