Cal Scheepjes Hygge deel 4/14

Na vorige week de derde week te hebben afgewerkt, is ook vandaag week 4 klaar. Eigenlijk al van gisteravond…. Maar toen kon ik geen duidelijke foto meer trekken 🙂

Ik begin het toch meer en meer te appreciëren en het borduren lijkt me beter en beter te lukken.  De kruisjes gaan nu allen dezelfde richting in.

Qua haken vind ik het nog steeds geen uitdaging, en toch meer voor borduurliefhebbers, maar het moet gezegd zijn… het heeft iets…

Hygge week 4.jpg

Maar heb je de kleuren van de ‘girls night in’ – Hygge gezien?  Met de zon op de achtergrond… Ben ik het al een beetje jammer beginnen vinden, dat die pas later toe kwam.

Op de blog van Tammy, vind je de prachtige kleuren terug…

En nu even genieten van die zon… En een nieuw ideetje uitwerken 🙂

Fijn Weekend,

img_2956

 

3 gedachtes over “Cal Scheepjes Hygge deel 4/14

  1. Ik ben een breister die zich ondertussen in het tunisch haken heeft verdiept. Deze Cal vond ik eerst maar niets, al dat geborduur… maar als ik dit resultaat zie… dan kriebelt het bij mij om dit ook uit te proberen! Zou dat op tunisch haakwerk ook niet lukken denk je?

    Like

    1. Eigenlijk moet je denken dat je een grote lap haakt in dezelfde steken en daarna wordt er op geborduurd, dus ik denk dat het wel moet lukken met tunisch haken. Al zullen de steken dan misschien minder duidelijk zijn om op te borduren… Ik haakte nog maar 1 keer tunisch en ben daar nu niet echt een expert in.
      Ik weet wel dat sommigen het patroon meehaken ipv borduren. Als je een ervaren breister bent… Dan kan je de sjaal misschien breien? Of borduren op breiwerk? Stof om over na te denken 🙂
      Succes alvast met je keuze en plezier als je hem zou maken!

      Like

  2. Pingback: Alles op een rijtje… – Ma'am Musketier

Geef een reactie

