Zomerjasje genaaid

Toen ik in de winkel stond en dit leuke stofje zag, moest ik onmiddellijk denken aan onze jongste spruit.

Zot van dieren… En deze krokodillen moesten beslist een plaatsje krijgen.

Het weer mag dan nog niet meezitten, maar toen ik in de Knippie  Azië lonkt een mooi mao-jasje zag wou ik deze onmiddellijk maken 🙂

De knippie zelf staat vol leuke patroontjes, dus ik maak er zeker nog een aantal, maar dit jasje kon ik echt niet weerstaan.

Het jasje heeft een nieuwe eigenaar en ik… Ben eigenlijk best trots, dat ik deze na vier weken naaien kan maken… Wie had dat vier weken geleden kunnen denken 🙂

mao-vestje

Alleen met de mouwen had ik het wat lastig.
Ik had er namelijk niet bij nagedacht dat mijn patroon in 1 deel was en de krokodillen dus op zijn kop zouden staan als ik het rondom zou naaien.  Heb het er dus maar weer uitgehaald en de mouwen in 2 gesneden om zo het patroon achteraan ook juist te krijgen.

Mijn zoontje is alvast klaar om de safari in te gaan deze zomer 🙂
Op nu naar iets voor de oudste, want die zit stiekem ook al naar iets te smachten, … en terecht 🙂

De zomer mag komen 🙂

Fijne Werkweek gewenst,

img_2956

 

 

Geef een reactie

