Scheepjes CAL Hygge – Week 2/14

Hoe leuk de eerste week was van de Hygge Cal, zo minder leuk vond ik het deze week.

Ik heb vooral veel gesakkerd, uitgehaald en opnieuw geprobeerd … De separator blijkt dan ook niet mijn beste vriend te zijn.  Uiteindelijk heb ik met een contrasterende kleur de gehele lijnen genaaid en er dan over gehaakt.  Bij iedere hoek die ik maakte, haalde ik de contrasterende kleur dan opnieuw weg.

Bij een volgende separator zal ik het beslist opnieuw zo doen.  En als ik het voorbeeld op de site mag geloven, komen er nog veel aan…

Een kleine troost is dat er op de groepen van Scheepjes op Facebook, waar je er heeeeeel veel ziet passeren, ook vaak hoort dat er mensen zijn die er problemen mee hebben.
Gelukkig ben ik dus niet alleen.

Zoals je ziet, zijn mijn bobbeltjes nog wat verscholen, maar dat maak ik goed als ik ze eens nat maak.  Nu echter wou ik het eens ‘plat’strijken om het geborduurde mooi te krijgen.  Op het eind, zal ik ze echter nog eens ophalen met een naald of stokje, met eucalan natspuiten en zo laten drogen, dan komt het helemaal goed 🙂

Maar pas op ! het gesakker en uithalen, loont toch de moeite, want ik vind hem nog steeds zeer mooi.  Het hoeft niet altijd van een leien dakje te lopen toch ? 🙂

hygge-week-2

Op naar de volgende week 🙂

Ma’am Musketier

 

2 gedachtes over “Scheepjes CAL Hygge – Week 2/14

Geef een reactie

