Aster Trui – Genaaid

Gisterenmiddag kwam er een leuk pakketje toe… eentje met 4 zomerse kleuren/stoffen van La Maison Victor.

Ik had zowel uit de gewone als die van de XL-mode een aantal modelletjes gekozen en hoopte dat ik het zou aankunnen… Aandurven, dat was ik wel zeker, maar kunnen?

Toen ik de doos opende, voelde ik me precies een klein kind in een speelgoedwinkel. De stofjes zaten per project in een handig doosje en toen ik ze opende was ik meer en meer verliefd op zo’n mooie stofjes…

Maar… eerlijk?  De moed zonk me een beetje in de schoenen, durfde ik dit wel aan?

Deze middag dan toch de moed bijeengeraapt en aan mijn eerste begonnen… Gebreide stof… Nog nooit gebruikt, maar met gezond verstand gehanteerd, waardoor geen pluizen meer nu, of uitrafelen, … Nog erger …

Nee hoor, mijn Aster trui is zonet van de naaimachine gerold en ik ben in de wolken. Zowel de mouwsdelen als de bies zijn voor mij mooi afgewerkt.

thumbnail_PicCollage.jpg

Deze Aster komt uit de XL Special van La Maison Victor 2016-2017
De stof komt ook van hen.

Met dit projectje, heb ik denk ik de smaak en durf te pakken om aan het volgende LMV-projectje te beginnen 🙂

Als je weet dat ik een drietal weken veel minder naaiervaring had, en geen kledingstuk aandurfde, ben ik echt wel trots op mezelf, dat het nu wel lukt 🙂

Het brengt de zon in de dag vandaag (is ook wel een beetje nodig precies, met zo’n druilerig weer 🙂 )

Ma’am Musketier

Geef een reactie

