Vlindertrui

Toen ik snuisterde in mijn patroonboeken, tijdschriften,… viel deze me onmiddellijk op.  Ik draag zelf super graag vlindertrui… Precies of ik vliegend/fantaserend/… door de wereld ga.

Ik vind ze zo super, dat ik het patroontje onmogelijk kon laten liggen.

Ik bestelde de stof, en ging vol goede moed van start vorige week… Tot ik besefte… Stof knippen met de kids in de buurt is niet zo’n goed idee… Met het gevolg dat ik een verkeerd deel knipte.

Vandaag dan maar een tweede poging.

En na een kleine 1.5 uur stond deze op de paspop 🙂

En heb ik hem nu aan… Helemaal te gek, vind ik hem (en lekker zacht :))

thumbnail_piccollage

Patroon uit: Aan de slag me Singer – Overlock ( Sweater met vleermuismouwen) – Als je op de link klikt, kan je ook het boek inkijken, en vind je op de voorlaatste pagina, het modelletje uit het boekje)

Stof: Joggingstof Cosy Colors Groen, besteld bij studio Sanne

Ter info: ik naaide met de stretchnaald 90.  De Jersey liet steken los, maar met de stretch gaat het perfect.

Ik ben alvast tevreden, en kan al aan iets nieuws beginnen denken, maar nu toch even de week 2 van de Hygge CAL afwerken 🙂

Ma’am Musketier

 

3 gedachtes over “Vlindertrui

  1. Pingback: Soms mag het eens wat meer zijn… – Ma'am musketier

Geef een reactie

