Opbergtasje 2.0

In de eerste naailes die ik volgde maakte ik dit Opbergzakje – genaaid.

Ik was er in eerste instantie wel blij mee, maar toch niet helemaal.  Misschien ben ik dan toch een beetje te sceptisch op mijn werk?

Ik had het geluk dat ik van de groene stof en de stof van de Handtas 2.0 en de Pennenzak over had.  Nu ja, eerlijkheidshalve, had ik net niet genoeg van de groene stof, maar ik had wel een mega-lieve man die gisteren bij Mertens Mercerie het laatste stukje groene stof dat ze hadden (van die soort die ik al had – ik gaf hem een staaltje mee 🙂 ) ging halen.

thumbnail_image1

Het enige probleem was wel dat ik het patroon niet meer goed van buiten kon, maar stapsgewijs kwam het terug en nu heb ik lekker een trio in dezelfde kleuren.  Ik heb zelfs nog een beetje stof over voor een extra mini-projectje 🙂

Ik gebruikte de knoopjes die ik ook voor mijn haakprojectjes gebruik, zo staat mijn naam er ook mooi op 🙂  Ik ben alvast meer dan tevreden, nu ik ze zo zie liggen 🙂

Ik geloof dat ik me eens ga wagen aan wat grotere projecten 🙂

Ma’am Musketier

 

Geef een reactie

