Pennenzak genaaid

Gisteren was dan de voorlaatste dag van de naailessen in zizo.

Een pennenzak was aan de beurt om zo ritsen te stikken.

thumbnail_piccollage

Het patroontje van deze pennenzak vind je hier.

Toen de kinderen vanmorgen opstonden, waren ze alle drie kandidaat-huurder van de pennenzak.  Een teken dat het goed was 🙂 En eigenlijk ben ik er ook best fier op, want vind het zelf mooi afgewerkt.

Het stofje was nog een overblijfsel van de tas die ik eerder maakte (Stof: Mertens Mercerie)

Toch zal ik deze even voor mij houden en met de belofte dat ze dit weekend iets voor zichzelf van de naaimachine zullen krijgen, kon ik ze paaien 🙂

Nu heb ik weer een doel natuurlijk 🙂

Op naar volgende ideetjes en met dit regenweer… Zeg nu zelf … Is naaien of haken toch ideaal 🙂

Fijn en creatief  weekend gewenst,
Ma’am Musketier

 

Een gedachte over “Pennenzak genaaid

  1. Pingback: Opbergtasje 2.0 – Ma'am musketier

Geef een reactie

