T-shirt genaaid

En daar is ze dan … de eerst t-shirt.

Ik nam voor de zekerheid de maat van mijn middelste zoon.  Kwestie van op safe te spelen… Was ie te groot dan was hij voor de oudste zoon.  Viel hij kleiner uit dan was hij voor de jongste.

Maar… Hij past perfect 🙂 Als dat geen beginnersgeluk is.

Na het wat zoeken van de juiste stretch-steek, en toch maar even proberen op een restje begon ik aan mijn stik-avontuur.

Ik begon lichtjes te panikeren toen ik de uitleg van mijn vriendin kreeg over de rechter- en linkermouw, maar dat bleek niet nodig te zijn.

thumbnail_image1

Enkel de boordrand, moet nog geoefend worden.  De juiste verhoudingen zijn er nog niet helemaal.  En het jammere van de avond was toen mijn draad op was en ik de mouwboorden niet meer kon naaien.  Dus die moeten er ook nog aan, maar als ik kijk naar mijn werk tot nu… vind ik dat ik dat nog niet zo slecht gedaan heb :p (al zal ik later beslist zeggen… Jee, mijn eerste tshirt was toch zo geen toppertje hoor, …, ik vind het er nu wel goed uitzien, toch? 🙂 )

De andere jongens vragen ondertussen ook wanneer hun t-shirt eraan komt, dus oefeningen genoeg om te verfijnen 🙂

Ma’am Musketier

 

 

Geef een reactie

