Handtas – Genaaid

Gisteren was mijn tweede les bij Zizo in Evergem.  Op haar FB-pagina zie je meer updates: Zizo Facebook

Ik maakte deze leuke handtas om de paspel te leren innaaien.
Het patroon ervan vind je hier.

handtas

Met de juiste kleurtjes, werd het een leuke tas.  Al liet mijn Singer me wel wat in de steek, toen ik over de paspel heen diende de naaien.

Jammer, maar helaas.  Ik probeer het thuis nog eens op mijn gemak, maar ik vrees dat de Singer, goed is voor rechtdoor naaien, maar jammer genoeg niet voor meer diverse steken en paspels/ritsen.

Leuk wel dat ik nu de paspel kan steken.  Op naar de volgende les 🙂

Als dit verhaal geen einde heeft, vrees ik dan ook dat ik aan een goede investering zal moeten denken.  Maar welke of wat voor machine… dat blijft nog een vraag (Brother.Bernina,…)  Misschien heeft een van jullie wel een goed idee…  Shoot zou ik zo zeggen!

Tot de volgende,

Ma’am Musketier

2 gedachtes over “Handtas – Genaaid

  1. Pingback: Naaimachine – stress – Ma'am musketier

  2. Pingback: Handtas 2.0 – Ma'am musketier

Geef een reactie

