Hygge Cal – Scheepjes Part 1

Vandaag was het na lang wachten eindelijk zo ver.

Deze middag kwam het eerste patroon uit van de CAL van scheepjes, die 13 weken duurt.

Het patroon vind je gratis in het Nederlands  hier.

De CAL heet de “Hygge”.  Deens voor gezelligheid. Iets wat deze middag echt van doen was.  Een mooie woensdagmiddag, met de kinderen die buiten speelden.  Een mooie middag om te starten met deze mooie sjaal.  En dankzij wolwolf, had ik mijn pakketje mooi ruim op tijd (in tegenstelling tot blijkbaar heel wat andere haakfanaten).

Ik kon me dus niet meer dan gelukkig prijzen.

De eerste week is af en beviel me enorm.  Het vraagt zeker naar meer.  Wat een geluk alvast 😉 Ik koos voor de regenboog.  De mooie klare kleuren zorgen echt wel voor een speels en gezellig aspect.  Ik ben er precies alweer helemaal verliefd op.

image1.PNG

Voor het gemak nam ik van elk kleurtje een klein staaltje met daarbij de kleurnotatie en het nummer, waardoor het voor de komende weken iets makkelijker is.

Ik kijk alvast uit naar volgende week.  Nu kan ik rustig verder werken aan mijn andere WIP’s 🙂

 

Prettige avond,

Ma’am Musketier

 

 

 

Een gedachte over “Hygge Cal – Scheepjes Part 1

  1. Pingback: Scheepjes CAL Hygge – Week 2/14 – Ma'am musketier

Geef een reactie

