Opbergzakje – genaaid

Enige tijd heb ik hier al een naaimachine staan, mijn Singer… en af en toe gebruik ik die ook … echt wel…

Maar echt handig vond ik mezelf er niet mee.

Toen een van mijn schoonzussen dus voorstelde samen naar een naailessenreeks te gaan in Evergem – ZIZO, greep ik de kans om mee te gaan.

Vorige week donderdag was het dan zo ver… We zouden in 3 uur tijd een opbergzakje maken.  Zeer veel tijd dacht ik… maar klaarblijkelijk hadden we het nodig 🙂

Ondertussen kan ik een biaisband vastnaaien, al zal ik nog moeten oefenen op de afwerking, maar ik ben blij dat deze toch ‘redelijk’ geslaagd is.  O ja, en … de stof strijken lijkt ook geen overbodige luxe 🙂

De kantjes zijn niet wauw, maar oefening baart kunst zeggen ze 🙂  Mijn eerste naaiboek heb ik terug bovengehaald en vol goede moed al een nieuw patroontje uitgekozen… Al zal ik daar toch wat naai-fanaat-vriendinnen moeten aanspreken om het geheel in elkaar te zetten 🙂 want helemaal duidelijk lijkt het me nu ook niet… Maar de naaimicrobe wordt zeker en vast vervolgd 🙂

tasje-genaaid

Fijne start van de week,

Ma’am musketier

Een gedachte over “Opbergzakje – genaaid

  1. Pingback: Opbergtasje 2.0 – Ma'am musketier

Geef een reactie

