Melting Snowflakes – Scheepjes

Terwijl ik rustig zit te wachten op de CAL van Scheepjes die start op 15 februari (de Hygge), had ik me voorgenomen om de Melting Snowflakes te maken.

Een leuk tussendoortje dacht ik… tot ik te snel van start gegaan was en eerst alle ‘snowflakes’ gehaakt had en toen pas realiseerde dat ik ze allemaal aan elkaar diende te haken in de laatste ronde. Correct lezen, blijft dus de boodschap…!

Gelukkig ging dat wonderwel, en haakte ik deze middag de laatste eindjes aan elkaar. Het resultaat is fantastisch vind ik!

Ik had nog nooit met kraaltjes gehaakt maar na 440 kraaltjes in deze sjaal… ben ik er wel mee weg 🙂 dit is voor herhaling vatbaar!

melting-snowflakes
Bij deze is dan ook mijn tweede WIP klaar.  Al moet ik eerlijk toegeven… dat er al iets anders op de naald zit, en omdat de wol daarvan op is, moest ik stoppen 🙂 Maar hier geen getreur als je nog wat unfinished project liggen hebt 😉

Ik bestelde deze bij een webwinkeltje genaamd wolwolf nabij Gent.  Mijn eerste kennismaking was fantastisch met dit winkeltje, want het pakket werd persoonlijk aan huis gebracht… En jawel, vorige week, kwam men ook mijn Hygge-pakket aan huis brengen.  Wat een service!  Dit winkeltje blijft dus zeker eentje die ik onthoud voor in de toekomst.

Fijne Avond,

Ma’am Musketier

 

Geef een reactie

