WIP’s

Soms heb je van die momenten dat je bezig met van alles en het allemaal wat gestaag vooruit gaat.

Ook hier zit ik momenteel in dit schuitje.

De eerste WIP (work in progress) is mijn hartjesdeken van Scheepjes.  Die ligt hier al een eindje te wachten op een vervolg en gestaag komen er hartjes bij.  Het patroon vind je hier.  Het patroon is duidelijk en niet zo moeilijk, maar door de lange stukken gaat ze niet zo snel.

De tweede WIP is mijn Melting Snowflake van Scheepjes.  Het is een kit dit ik kocht bij wolwolf. Dit winkeltje kende ik nog niet en ik kwam er per toeval op.  Het is echter wel een onthoudertje, want bepaalde producten zijn er goedkoper dan bij andere wolwinkels.
Vorige week dacht ik echt… Nu ben ik klaar, maar toen bleek dat ik te snel was geweest.  Ik had eerst alle sneeuwvlokjes gemaakt en veronderstelde toen gewoon, dat ik deze nog aan elkaar diende te haken… Bleek dat ik dit samen met de laatste rand diende te doen, waardoor ik nu wat moet uithalen en bijhaken… Een monnikenwerk dus… Maar ik ben er zeker van… Ze wordt prachtig!

Mijn laatste WIP is er vooral eentje die ik wou uitproberen omdat het tunisch haken is.  Iets wat helemaal nieuw is voor mij.  Het is de ton-sur-ton – sjaal van By Claire.  Het patroon vind je hier.  Op de site van By Claire zelf.

thumbnail_image1

 

Ik weet dus nog even wat te doen 🙂

Ma’am Musketier

 

Geef een reactie

