Knuffelkussen gehaakt

Eerst en vooral wens ik jullie een creatief, mooi, gezond, levendig, en gelukkig 2017.  Waar dromen mogelijk is, en enkele van de dromen realiteit kunnen worden.
.

Mijn eerste haakblogje van dit jaar is een speciale.

Midden september werd er in de familie een klein wondertje geboren…  dat het niet makkelijk bleek te hebben vlak na de geboorte.  De eerste weken leken cruciaal te zijn.

De kracht die de ouders behielden was en is (nog steeds) wonderbaarlijk.  Ondanks de wat valse start is het meisje ondertussen een wolk van een dochter geworden.

Ik vond dan ook dat het meisje een mooi geschenkje mocht hebben.  Ik had het kaartje nog niet ontvangen, toen ik al begonnen was aan de wolk van Joekedoe – auteur Joke De Corte (hier vind je de link terug naar het boekje). De patronen zijn duidelijk en het leuke is dat je er niet te veel af- en aanhechtingen bij hebt.  Ideaal voor babygeschenkjes dus 🙂

 

piccollage

 

Ik had eerder al de dino gehaakt voor een van de zonen.

Voor deze wolk gebruikte ik scheepjes Stone Washed XL met haaknaald 3.5.  Middenin heb ik een muziekdoosje gestoken.

Deze middag gaf ik het cadeautje af, waardoor ik het hier nu eindelijk kan plaatsen 🙂

Het normale ritme krijgt morgen terug zijn plaats en daardoor zullen de blogjes terug wat meer volgen.

De twee weken verlof deden deugd, en ik zat niet stil :p ondertussen is er al een deel van het geschenk voor de klas klaar voor mijn zoontje die donderdag 8 wordt. Maar eerst het tweede deel nog voor ik deze hier plaats 🙂

Het volgende blogje zal zeker nog over mijn gehaakte Harry Potter gaan, want daar zitten er een aantal op te wachten…

Deze wolk kreeg echter even voorrang 🙂

 

Ma’am Musketier

 

 

Geef een reactie

