Rubeus Hagrid crochet

Na Professor Perkamentus, Hermelien Griffel en de sorteerhoed is ook Hagrid klaar.  Harry Potter is niets zonder Hagrid, vind ik zelf, dus bij deze is hij klaar…

Het begint al een aardig plaatje te worden 😉 Uiteraard ontbreekt er minimum nog eentje, maar ik heb nog tijd tot kerstavond 🙂

Ik gebruikte naald 2.5 en voor het lichaam opnieuw Catania.

Ik haakte ook hier via de patronen van Christel Krukkerts Kerststal, alleen haakte ik 2 toeren meer bij het meerderen en ging ik wat meer omhoog, zodat hij groter is.

Zijn coiffeur: daar heb ik wat langer over gedaan… Ik heb het er wel drie keer uitgehaald, tot ik uiteindelijk tevreden was.  Ik gebruikte hiervoor viltwol in donkerbruin.

Ook hier voor de duidelijkheid een fotootjes van de real one.  Deze vond ik hier

thumbnail_image1

 

Tot de volgende

Ma’am Musketier

 

3 gedachtes over “Rubeus Hagrid crochet

  1. Pingback: Harry Potter – crochet – Ma'am musketier

Geef een reactie

