Sorteerhoed / Sorting hat Harry Potter gehaakt

Als klein tussendoortje dit weekend haakte ik de sorteerhoed van Harry Potter.

Het is een patroon wat vertaald is uit het Engels.  Je vindt het hier.  Made by Mriek vertaalde dit patroon met toestemming van de originele ontwerpster. Ik haakte hem met haaknaald 2.5 en hij past perfect 🙂

Harry Potter is niets zonder de sorteerdhoed, vind ik zelf.  Naast Professor Perkamentus en Hermelien Griffel is nu deze ook klaar.

Ondertussen is de bril van Harry ook in het juiste kleur gestoken en kan ik hieraan beginnen.  Of haak ik misschien toch eerst nog een ander 🙂

thumbnail_image1

 

Ma’am Musketier

 

 

Een gedachte over “Sorteerhoed / Sorting hat Harry Potter gehaakt

  1. Pingback: Harry Potter – crochet – Ma'am musketier

Geef een reactie

