AdventsCALender dag 9 en 10

Gisteren was ik vergeten om een foto up te loaden van dag 9, dus bij deze doe ik 9 en 10 samen 🙂

Punt 1 en 2 zijn nu vol en ik ben begonnen aan punt 3.

De roze ster vond ik mooi qua kleur .  Qua patroon vond ik het echter nogal prutswerk en het is me nog steeds een beetje een vraagteken waarom ik eerst 10 ruiten diende te haken ipv simpel te beginnen met een magische cirkel en dan verder de puntjes hieraan te haken. Het zorgde toch wel voor wat stress, maar ik ben er uiteindelijk wel in geslaagd.

Vandaag de krakeling en die was leuk om doen 🙂

image1.JPG

 

Prettig weekend,

Ma’am Musketier

 

Geef een reactie

