#AdventsCALender dag 4

Terwijl ik aan het wachten ben op het volgende patroon van wolplein, heb ik gisteren ook dag 4 afgewerkt.  Na de respectievelijk dag 1, dag 2 en dag 3.

Ik vond het rendier net eens iets anders om te haken.  Wel wat meer prutswerk, maar het is me gelukt in de tijdslimiet van een half uurtje gisteren 🙂

thumbnail_image1

Ondertussen is mijn Scheepjes Cal ‘last dance in the sea ook reeds verder gevorderd en ben ik aan de laatste loodjes bezig 🙂
.

Hopelijk is die tegen morgenavond klaar, en dan kan ik mijn hartjesdeken ook verder afwerken, want die ligt ook al een eindje te wachten 🙂

 

Groetjes,

Ma’am Musketier

 

Geef een reactie

