#adventCALender  Wolplein

Tussen de projecten door (het afhaken van de Cal van Scheepjes) wou ik toch eens iets speciaals haken voor de kerstdagen.

Ik vond deze leuke CAL terug van Wolplein die gisteren is begonnen.

Elke dag een leuk klein patroontje om de dag te starten (of te eindigen)…

Toen ik het pakket dinsdag ontving, vond ik de kleuren en garen prachtig…

De voorbereiding was een ster haken, met een haaknaald 7.  Het patroon vind je hier.

Het leuke er aan is, dat de patronen gratis zijn en je er eigenlijk zo aan kan beginnen.

Ik vond het alleen moeilijk een gepast karton te vinden om ze op uit te snijden.  De ster zelf is bijna 1m op 1m.

Na blokken op isolatieplaten en het karton erop bevestigd te hebben, kon ik dag 1: de mini-ster ook aan de grote ster bevestigen…

Ik vind ze nu al prachtig geworden….

Nu nog een plaatsje vinden om ze tot haar recht te laten komen en stralen kan.

image1-png

 

 

Fijne dag nog allemaal,

 

Ma’am Musketier

2 gedachtes over “#adventCALender  Wolplein

  1. Pingback: #AdventsCALender dag 3 – Ma'am musketier

  2. Pingback: #AdventsCALender dag 4 – Ma'am musketier

Geef een reactie

