Haak Surprise…

Gisteravond moest ik onze auto binnendoen in de garage voor onderhoud.  Niets vreemds aan zou je zo denken, tot ik deze morgen de koffer van de vervangwagen opendeed…

Na de gewoonlijke drukke ochtend met het klaarmaken van de kids voor school, wou ik de boekentassen van de kinderen in de koffer zetten… Toen merkte ik een vreemde tas op… een dokterstas.

Blijkbaar was de vervangwagen ervoor gebruikt door een arts die zijn dokterstas erin gestoken had, maar vergeten uithalen was.

Ik dacht eerst… misschien is het een EHBO-tas van de garage… Je weet maar nooit… Maar de tas stond open en de stethoscoop piepte er uit… en na contact met de garage, wist ik het wel zeker… de dokter was hem vergeten.

Ik kan me voorstellen dat het voor een arts niet zo leuk is om zijn tas te vergeten… Stel je voor dat die in verkeerde handen komt… Daarom heb ik deze middag net voor ik de auto terug kon halen iets kleins gehaakt en aan de tas gehangen 🙂

Het is een sleutelhanger die ik haalde uit “gelukspoppetjes haken” van Annemarie Arts.  Het boekje vind je hier en in een klein uurtje heb je een leuk poppetje gehaakt.

Ik hing het aan de tas en bracht ze terug naar de garage.  Op het kaartje staat de notitie dat ik hoop dat het gelukspoppetje hem er aan doet denken, zijn tas nooit meer te vergeten…

Hopelijk is de eigenaar blij 🙂 niet alleen met zijn tas, maar ook met zijn blijvende herinnering 🙂

Soms moet het niet veel zijn om een persoon gelukkig te stellen 🙂

 

Image1.png.jpg

Fijne Avond,

Ma’am Musketier

Geef een reactie

