Scheepjes Cal ‘last dance in the sea’ part 3

Na mijn winterprojectjes was het even tijd om de naald terug te gebruiken voor mijn cal van Scheepjes.

Week 1-2-3-4 vond je al eerder in mijn blog terug: deel 1
Week 5-6-7-8 schreef ik dan weer in mijn blog deel 2
En dan nu ook week 9-10-11-12…

Het patroon van deze cal vind je nog steeds hier terug.

Het moeilijkste van deze laatste vier weken (eigenlijk van alle weken) vond ik de laatste week. Uithalen, proberen, opnieuw uithalen, andere naald, uithalen, terug de eerste naald enz. enz.

Ik dacht er zelfs even aan om dit blokje aan te passen naar mijn eigen zin, maar dan zou het zo onaf voelen.  En het is niet omdat het niet vlot in het begin, dat het daarom per se not done is.  Blijven proberen is the spirit 🙂

De volhouder wint, en nu zijn alle 48 blokjes klaar…

Ik kan eigenlijk niet wachten om ze te beginnen joinen, zodat ze eindelijk op een dekentje beginnen te lijken.  Niet alleen omdat het een heus werk is, maar ook omdat de blokken nu op een stapeltje klaar liggen en jawel, er een vriend van het huis vroeg of ik pannenlapjes haakte (wat zou ik in vredesnaam doen met zoveel pannenlapjes 😉 )

Vanavond dus op naar het leggen en passen en joinen… Ik kijk er al helemaal naar uit…

image1.JPG

Tot de volgende en een koude maar mooie maandag gewenst,

Ma’am Musketier

 

2 gedachtes over “Scheepjes Cal ‘last dance in the sea’ part 3

  1. Pingback: #AdventsCALender dag 4 – Ma'am musketier

  2. Pingback: #ScheepjesCAL2016 finishing – Ma'am musketier

Geef een reactie

