Sinterklaas – gehaakt

De Cal van Scheepjes Last Dance on the beach heeft eventjes geweken, voor een aantal kleinere projectjes. Meer gespecifieerd… Winterprojectjes.

Eentje daarvan is deze

Op 6 december vieren we hier Sinterklaas en natuurlijk wordt hier de blijde intrede al een aantal weken op voorhand gemaakt.  De kinderen maakten allemaal een mooie brief voor hem en deze week mochten ze hun schoentje zetten om deze te laten ophalen.

Vandaag start ook in de kleuterklas van de kleinste musketier het thema ‘Sinterklaas’ en toen ik de mijter op Wolplein.nl zag (hier vind je het gratis patroon) kon ik niet anders dan alles te laten vallen en deze te haken.

Gelukkig had ik nog restjes wol die ik hiervoor kon gebruiken.

Het is een super leuk patroon, alleen kon ik de mijter niet recht houden.  Ik stak er nu stokjes in, om ze recht te houden, maar ik vermoed dat ik hier nog een andere oplossing voor zal moeten vinden.

image1

Op naar het volgende winterproject dat bijna klaar is (moet… want het begint kouder te worden en dan kan ik weer lekker haken aan de Cal)

Fijne start van de week…

Ma’am Musketier

 

 

Geef een reactie

