Scheepjes Cal 2016 – part 2

Deze week haakte ik mijn deel twee van de scheepjes Cal 2016.  De patroontjes vind je hier.

Het leuke aan deze Cal is toch wel de diversiteit van de verschillende blokken.

De corner – to – corner wou ik eigenlijk al een tijdje eens doen, en bij deze hielp week 6 me hier mee 🙂  Het hartjes patroon deed ik al eens eerder voor het babydekentje maar nu is het een iets verfijndere versie en de wafelsteek van week 8 wou ik ook al eens eerder doen.  Zowel de corner to corner als de wafelsteek zijn steken die ik zeker nog eens zal herhalen voor een ander dekentje, maar eerst deze afwerken 🙂

Ondertussen liggen er al 36 blokjes te wachten 🙂 en week 9 zit al op de haaknaald. Op naar de laatste blokjes.  Ik kan niet wachten om te beginnen joinen 🙂

image-png

Een fijne avond allemaal,

 

Ma’am Musketier

2 gedachtes over “Scheepjes Cal 2016 – part 2

  1. Pingback: Scheepjes Cal ‘last dance in the sea’ part 3 – Ma'am musketier

  2. Pingback: #ScheepjesCAL2016 finishing – Ma'am musketier

Geef een reactie

