Scheepjes Cal 2016

Een paar maanden geleden begon de nieuwe Cal van Scheepjes.  De Cal was speciaal gemaakt voor en deels door Marinke Slump.  De blogster van A creative Being.  Zij zag door het bos de bomen niet meer en nam zelf het besluit afscheid te nemen van het leven.  Als ode voor het werk van Marinke werd deze Cal door vriendinnen-blogsters gemaakt.

Ik twijfelde heel lang of ik deze wel dan niet zou haken, voornamelijk omdat ik veel te veel plannen had en projecten liggen had om af te werken.  Maar door de resultaten te zien op de facebookpagina van Scheepjes Cal, bestelde ik hem toch vorige week.

Eens het pakket binnen (ik bestelde het bij woll of fame, ik kende deze site niet, maar ze is voor herhaling vatbaar / vriendelijk – snel – leuk extraatje – mooi verpakt – een aanrader 🙂 ),  startte ik vorige week vol goede moed aan deze Cal.  Het zijn patroontjes waar je je even bij moet zetten en nadenken, maar voor mij een goede uitdaging zijn.  Ondertussen zijn er al 4 weken – patroontjes af en kan ik vandaag aan week 5 beginnen.  Alle patroontjes vind je op de site van scheepjes: hier en dat zowel in het Nederlands als in het Engels.  En jawel voor een ervaren haakster (als ik mezelf zo mag noemen tenminste) zijn de filmpjes zeer handig 😉  Ik kijk ze niet altijd volledig uit, maar vooral voor het beslissen van ‘met welke haaknaald te haken’, zijn ze zeer handig.

Ik haak mijn dekentje ‘Dance under the Stars’ Luxe Kit, maar ook de andere kleuren lijken mij fantastisch.

Een mooie uitdaging voor mij en ik kijk al uit naar de volgende weken.  Ondertussen dus al 16 blokjes klaar… en ik ben al helemaal verliefd 🙂

 

thumbnail_piccollage

Fijne Haakmiddag,

 

Ma’am Musketier

4 gedachtes over “Scheepjes Cal 2016

  1. Pingback: Scheepjes Cal ‘last dance in the sea’ part 3 – Ma'am musketier

  2. Pingback: #ScheepjesCAL2016 finishing – Ma'am musketier

Geef een reactie

