Traktatie-mand

Een tijd geleden las ik over het nieuwe boekje van Annemarie Arts genaamd “haken voor kinderfeestjes”. Ik was er super benieuwd naar. Vorige week werd mijn geduld beloond en lag het boekje in de brievenbus.

Ik kon eigenlijk niet wachten om te beginnen maar eerst moesten toch wat andere dingetjes af.

Het boekje staat vol fantastisch leuke ideetjes en het mandje is er eentje van.

Ik had niet echt de kleuren en garen in huis maar met een dubbele draad en haaknaald 4,5 met special DK van stylecraft geraakte ik er ook ☺️

En het mandje werd onmiddellijk in gebruik genomen als sleutelmandje. Nooit meer verliezen en zoeken maar onmiddellijk in de mand kijken.
.

Ik doe het zeker ook eens met de garen die Annemarie Arts gebruikt.

Maar nu al super blij met het eerste haakwerkje uit dit boekje 😉

Fijne avond,

Ma’am musketier

 

Geef een reactie

