Cuddle Blanket – knuffeldekentje

En daar is ze dan… Een dekentje voor de lieve Louise.

Ik gebruikte de kleuren van het kaartje en gebruikte hiervoor Scheepjes stone washed xl met haaknaald 5.

Ik vond het hartjespatroon Hier. Dank je wel aan de lieve blogster Angel.

De letters deed ik door zelf te tellen. Per letter kwam ik aan 7 steken uit. Daarnaast zorgde ik er ook voor dat je op de achterkant geen losse draadjes hebt.

Ik haakte de blokken aan elkaar met een rij vasten in de bovenste lussen. Rondom haakte ik twee rijen vaste en dan de waaiersteek.

Erg leuk om doen en voor herhaling vatbaar 😉


Op naar het volgende 😉

Ma’am musketier

3 gedachtes over “Cuddle Blanket – knuffeldekentje

  1. Pingback: Scheepjes Cal 2016 – part 2 – Ma'am musketier

Geef een reactie

