Sleutelhanger #dagvandeleerkracht

Gisteravond maakte ik een kleine attentie voor de leerkrachten van de jongens.  Ze zijn dit jaar zo super gestart, dat een klein presentje voor de juf/meesters van de jongens er vandaag op de dag van de leerkracht wel af kon.

Na wat snuister en denkwerk vond maakte ik volgende sleutelhangers.

Eentje voor de juf met een hartje.  Het patroontje vind je hier: hartverwarmend hartje  Het enige wat ik veranderde was dat ik toer 12 en 13 niet haakte en voor toer 14 en 15: 17 vasten gebruikte, voor het minderen aan de hartjes gebruikte ik 8 vasten om te starten ipv. 9.

Voor de coole meester van het derde leerjaar, haakte ik op vraag van zoonlief een smiley.  Het patroon vind je hier: smiley

Voor de meester van het derde kleuter wou ik in eerste instantie een sleutel haken uit het boekje van Annemarie Arts sleutelhangers haken.  Maar ik vond deze te slap en de ronding niet zo mooi.  Dus haakte ik voor hem een ster.  Het linkje vind je hier: ster

Daarnaast haakte ik in mum van tijd voor elk 3 klavertjes 4 uit het boekje van Annemarie Arts en klaar is kees.

Ik hoop alvast dat ze een fijne dag hebben.

thumbnail_image1

Fijne zonnige dag,

 

Ma’am Musketier

Geef een reactie

