Joekedoe – dino

Een paar weekjes terug zag ik op de blog van Mes Petits calins een fantastisch boekje. Het boekje van Joke decorte. Toen ik het bij bol.com te koop zag (Linkje) kon ik het niet laten te bestellen. Om eens met een grotere naald dan 2,5 te haken, haakte ik deze met special DK en naald 4. Het is echt zo’n toppertje. Ook de andere joekedoes uit het boekje zal ik ooit nog eens maken. Ze zien er oh zo leuk uit! Echt fantastisch! Een aanrader voor iedereen (beginnend of ervaren). Joke heeft ook haar eigen site genaamd Crochets 4U. wat een prachtige dingen staan er op.

Dank je wel Ellen, van mes Petits calins. Zonder jou had ik dit boekje niet ontdekt (of toch niet zo vroeg 🤗) en de drie jongens vinden hem zo fantastisch dat er zeker een vervolg aan komt 😉

 


Fijne avond,

Ma’am musketier

5 gedachtes over “Joekedoe – dino

    1. Graag gedaan… En het leuke is… Het is in 1 rechte lijn. Bij de dino zijn enkel de stekels apart te halen 😉 oh ja ik kreeg via fb-groepje een super tip bij de stekels: de laatste toer van iedere stekel haak je niet maar als je ze allemaal haakte, haak je met 1 grote toer ze allemaal aan elkaar. Zo wordt individueel loskomen verholpen. Vond ik een supertip 😉 veel plezier ermee als je het in huis hebt ;))

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

