Call the midwife – dekentje

Een paar weekjes geleden begon ik deze te haken. Een “call the midwife” – dekentje. Had ik geweten dat dit bestond voor ik beviel van mijn drie koters, dan had ik deze zeker voor de mijne gehaakt… Een vlot patroontje! absoluut! Je vindt het Nederlandse patroon Hier.

Een absolute must 😉 je zou er als t ware opnieuw een boreling voor willen hebben thuis ;p 

Ik merkte in het midden plots een foutje… Dus toch maar uitgehaald en opnieuw vanaf het midden. Maar ik ben meer dan tevreden. Vier bolletjes katoen met haaknaald 2,5 en je hebt dit leuke dekentje. Ideaal cadeautje toch 😉

Ma’am musketier

Geef een reactie

