Kalender – diy

Het schooljaar is weer begonnen en jawel … De eerste afspraken zijn al een feit…

Ieder jaar opnieuw heb ik een probleem en zoek ik site na site af naar de perfecte agenda… Jammer genoeg steeds een ijdele poging, want nooit is het wat ik wil.

Deze middag – op een regenachtige dag – dan toch de koe bij de horens gevat en er zelf eentje gemaakt. De twee van vorig schooljaar bij de hand en samengegoten in 1 idee. 

De stiften en kleurpotloden van de jongens even in beslag genomen en ik zit al goed tot de kerstvakantie 😉

De bedoeling was een vak voor mama/papa of gezamenlijk en ieder kind krijgt ook een lijntje. Zo kan ik feestjes – data apart houden en toch samen. Iedere maand kreeg een apart kleurtje. En de vrije dagen voor iedereen en schoolvakanties werden volledig gekleurd.

Het resultaat mag er alvast nu al zijn. 

De bladeren zitten in een kaft van exomega (had ik nog liggen) en de bedoeling is op de ommekant een rooster te maken voor eten/uitgaven/bijzonderheden…

Jaja niet alleen de kids houden van structuur en controle in het schooljaar maar ook de mama 😉


Mijn hoofd is ondertussen met de week meer zen geworden … Of hoe kleuren voor volwassenen dus zijn intrede deed met deze kalender. 

Fijne avond,

Ma’am musketier 

Geef een reactie

